رسانه‌های چین:رهبر عالی ایران به دشمنان درآستانه انتخابات هشدار جدی دادند

رسانه‌های چین:رهبر عالی ایران به دشمنان درآستانه انتخابات هشدار جدی دادند

به گزارش ایرنا، رسانه های چین خاطر نشان کرده اند که از دیدگاه رهبر عالی ایران نباید اجازه فتنه افروزی و ناامن کردن فضا به دشمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری داده شود.

تلویزیون مرکزی چین در گزارشی آورده است: آیت الله خامنه ای بخصوص به دشمنان ایران به عنوان نیروهایی که می کوشند تا مسیر انتخابات ریاست جمهوری را به انحراف بکشند، هشدار جدی داده و از همه خواسته اند در این شرایط حساس هوشیاری خود را حفظ کنند.
تارنمای انگلیش نیوز نیز می نویسد که از دیدگاه رهبر عالی ایران همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید به اخلاق پایبندی نشان داده و مراقب کلام و شعار خود باشند تا مبادا مشکلی بروز کرده و ضرری متوجه کشور شود.
بنا بر این گزارش ها، ‌آیت الله خامنه ای از نامزدها خواسته اند که مسئولیت پذیر باشند و در قبال این موضوعات نیز مانند بیکاری و مسایل اقتصادی حساسیت نشان دهند.
خبرگزاری شین هوا هم گزارش کرده که رهبر عالی ایران از آحاد مردم خواسته است تا مشارکت سیاسی فراگیری را در انتخابات به نمایش بگذارند.
این گزارش ها از قول معظم له آورده است که ایران همچنین قدرت موشکی خود را که باعث خشم دشمنانش شده است، حفظ خواهد کرد.
شین هوا می نویسد: ایران توانسته است فناوری موشکی خود را توسعه بخشیده و موشک هایی بسازد که هزاران کیلومتر دورتر را هدف قرار می دهد و در این زمینه باز هم به پیشرفت های بیشتری دست خواهد یافت و این عرصه را رها نخواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: دلنواز- اقتدار رهبری - هشدار جدی به دشمنان
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 23:50 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید